Heldere verhalen,
raak verteld.

Heldere verhalen,
raak verteld.

Wat je doet,
en vooral
wat dat betekent

Copywriters zijn verkopers die goed kunnen schrijven. Dat heb ik niet van mezelf; het is een uitspraak van reclame-icoon David Ogilvy. Hij wist in de jaren 40-50 al dat je ‘de klant’ gelijkwaardig en respectvol moet informeren. Alleen dan win je vertrouwen dat een langer leven beschoren is dan een eendagsvlieg.

Dat principe staat nog onverkort overeind. Zeker in business-to-business copywriting. Die bouwt immers mee aan standvastige relaties die ook af en toe tegen een stootje kunnen. Doordat je opdrachtgevers en samenwerkingspartners weten dat het met het fundament wel goed zit.

Doorspek je teksten met realisme. Met perspectief ook. Over wie je bent en wat je doet. Waarom je dat doet op jouw manier. Wat je klanten en medewerkers wel en niet van je kunnen verwachten.

Vertel je verhalen met tastbare relevantie.

Laten we eens kennismaken

Copy, tekst,
redactie, review

Copy voor websites, campagnes, blogs, brochures, thema’s, pay-offs, voice-overs, enzovoort. Interviews en teksten voor nieuwsbrieven, magazines, verslagen en whitepapers. Inleidingen en redactie van EMVI-plannen. Reviews en verbetertips voor teksten die je zelf schrijft of die je al gebruikt.

Offerte

Propositie

Op het gebied van merkstrategie kan ik je helpen om je:

  • propositie in een paar woorden raak neer te zetten (wat is je onderscheidende belofte)
  • kernwaarden te identificeren en te verwoorden (wie ben je)
  • merkwaarden te kiezen en te beschrijven (hoe wil je ervaren worden)
  • visie en missie te formuleren (waarom besta je, wat wil je bereiken)

We kunnen samen ook je bestaande visie, missie en waarden tegen het licht houden. Kloppen die nog? Of sta je er na zoveel jaren toch wat anders in?

Laten we eens praten

Brand story

Je brand story / corporate story geeft je visie weer op je merk, je markt en de samenleving. Ze vertelt over de waarden van je merk. Waar je voor staat en naartoe wilt. Je brand story is een verhaal dat iedereen begrijpt, dat prettig is om te lezen en dat makkelijk kan worden doorverteld.

Je brand story:

  • positioneert je organisatie ten opzichte van andere
  • helpt je medewerkers om zich te identificeren met je organisatie
  • ondersteunt veranderingsprocessen binnen je organisatie

Ja, ik heb interesse

Jouw woorden bouwen
jouw werkelijkheid.

Ik wil wel eens zien hóe